Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریسی ها در تلاش جذب گریزمن

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمان
گریزمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری سن ژرمن در صورت جدایی کیلیان امباپه می خواهد آنتوان گریزمان را به عنوان جایگزین او به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، PSG با رئال مادرید و لیورپول خود را برای زندگی آماده می کند بدون اینکه مباپه آماده شود و پیشنهاد یابد.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستاره فرانسوی در لیست فروش، بعد از نیمار و کوتینیو حالا نوبت گریزمان است

گزارش ها در اسپانیا نشر شده که حاکی است؛ فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال نگران است لیورپول قبل از آنها، امباپه را جذب نماید.

پرز همچنین نگران این است که لیورپول هزینه لازم را داشته باشد و بخشی از آن به خاطر پیروزی در لیگ قهرمانان امسال و مبلغی را ( 300.000 پوند در هفته) را پرداخت کند.

همانطور که توسط کالچیو مرکاتو گزارش داده، غول اسپانیایی پیشنهادی حیرت انگیز 400 میلیون یورویی (343 میلیون پوند) برای این بازیکن 20 ساله را دارند.

هر حرکتی می تواند به طور چشمگیری از هزینه فعلی رکورد انتقال جهانی که توسط PSG برای جذب نیمار از بارسلونا با رقم 222میلیون یورویی در سال 2017 پرداخت شده بود، پیشی بگیرد.

قرارداد امباپه در PSG در تابستان سال 2022 به پایان می رسد و قهرمان فرانسه نگران این است که در صورت عدم تمدید قرارداد در سال آینده مجبور به کاهش ضررهایشان شود.

حالا گریزمان می تواند جانشین قدرتمند برای PSG باشد، اگرچه بارسلونا تمایلی به فروش ندارد با توجه به اینکه وی در جنوری با رقمی کمتر از 110 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала