Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امضای قرارداد رسمی «متئو ریتاچو»، مشهور به مسی فوتبال امریکا با لیورپول

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متئو ریتاچو، بازیکن 18ساله آمریکایی، نخستین قرارداد  حرفه‌ای و رسمی فوتبالی اش را با باشگاه لیورپول به امضا رساند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سیایت رسمی باشگاه لیورپول، باشگاه فوتبال لیورپول با «متئو ریتاچو»، مشهور به مسی فوتبال امریکا روز شنبه این هفته با این بازیکن 18 ساله امریکایی رسما قرارداد بست. این نخستین قرارداد حرفه‌ای این بازیکن امریکایی در دنیای فوتبال است. البته او از آگست سال 2018 در آکادمی لیورپول فوتبالش را دنبال می کند. متئو ریتاچو، لقب مسی فوتبال آمریکا را یدک می کشد و از زمانی که 13 ساله بود در کانون توجه مسوولان لیورپول قرار داشت.

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 3 منچسترسیتی 1؛ ادامه یکه تازی سرخ ها در لیگ

اکنون یک سال و دو ماه است که متئو در آکادمی فوتبال لیورپول حضور دارد و یورگن کلوپ پس از تائید مهارت‌های فوتبالی او، برای امضای نخستین قرارداد رسمی کارنامه ورزشی این فوتبالیست جوان امریکایی دست به کار شد. البته به این معنا نیست که به همین زودی ریتاچو را در ترکیب تیم اصلی لیورپول خواهیم دید و امضای این قرارداد به منزله قرار گرفتن او در برنامه های استراتژیک لیورپول در آینده ای نزدیک است. ریتاچو در حال حاضر در کمپ بازیابی آکادمی لیورپول حضور دارد و امیدوار است که در اوایل سال 2020 بتواند به اوج آمادگی بازگردد و این فرصت را بیابد تا برای تیم ملی کشورش آمریکا به میدان برود و حتی پیراهن تیم اصلی لیورپول را هم به تن کند

ریتاچو یکی از ستاره های تیم ملی زیر 18 ساله‌های آمریکاست و تا به امروز 23 بازی در لیگ برتر در رده سنی زیر 18 سال برگزار کرد و یک گل زده و سه پاس گل داده. این فصل او تنها 5 بازی برای تیمش برگزار کرده ؛ چرا که در ماه سپتامبر با مصدومیت روبرو شد و تا به امروز هنوز نتوانسته به روزهای اوجش بازگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала