Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنش‌ها بالا گرفت؛ رونالدو به دنبال بازگشت به رئال مادرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش روزنامه‌های معتر ایتالیایی، رونالدو با توجه به شرایط بدی که در یوونتوس دارد در فکر بازگشت به سانتیاگو برنابئو است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «کالچو میرکاتو»، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی یوونتوس روزهای دشواری را با پیراهن این باشگاه ایتالیایی می‌گذراند. فوق ستاره پرتگالی در فصل روان عملکرد خوبی نیز در این باشگاه نداشته است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال محرومیت دو ساله برای رونالدو

ساری در دو دیدار پایانی او را تعویض کرده است و این نشان دهنده کاهش اعتماد به این ستاره عنوان شده است. در واقع رونالدو اصلا عادت به تعویض شدن ندارد و همواره حتا اگر آماده هم نباشد دوست دارد که 90 دقیقه در میدان حضور داشته باشد. سرمربی یوونتوس در دقیقه 55 دیدار اخیر این تیم برابر میلان تصمیم گرفت که رونالدو را تعویض کند که این تیم او به شدت این بازیکن را عصبانی کرد و حتا پس از تعویض ورزشگاه را ترک و به ساری هم توهین کرد. بر اساس گزارش این روزنامه، روابط رونالدو با سرمربی خوب نیست و همین باعث شده تا رونالدو به دنبال ترک یوونتوس باشد. به نوشته این روزنامه ایتالیایی، رونالدو با توجه به شرایطی که در یوونتوس دارد به جدایی فکر می‌کند و اگر سران رئال مادرید دوست داشته باشند که بار دیگر او را در ترکیب خود ببیند به اسپانیا بازخواهد گشت.

عملکرد او در رئال مادرید بسیار درخشان بوده و 9 فصل برای این تیم بازی کرد که نتیجه آن 4  قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 4 توپ طلا بود. او تابستان دو سال پیش تصمیم گرفت که رئال را ترک کند و راهی یوونتوس شود اما این جدایی نه به سود رئال مادرید بوده است و نه یوونتوس.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала