Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دعای بد کارواخال به بارسلونا: آروز دارم در همه رقابت‌ها ناکام باشید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال مدافع رئال مادرید
دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید بارسلونا را یکی از جدی‌ترین رقیب‌های تیمش عنوان کرد و گفت که به همین خاطر دوست ندارد شاهد موفقیت این تیم باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، دنی کارواخال یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان رئال مادرید محسوب می‌شود، در گفتگویی با این روزنامه در مورد بارسلونا گفت: «در واقع این جدی‌ترین حرف من است. نمی‌توانم دروغ بگویم. تنها آروز دارم بارسلونا هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا ناکام باشد؛ چرا که آنها از شانس‌های اصلی قهرمانی هستند و همیشه حریف قوی برای ما هستند. البته بازیکنان خوبی در اختیار دارند. حذف شدن همه تیم‌های قوی از لیگ قهرمانان خبر خوبی برای ما خواهد بود.»

دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حمایت کارواخال از بیل؛ در تعهد او شکی ندارم

کارواخال در پیوند به تعویق تاریخ ال‌کلاسیکو هم به صحبت پرداخت و گفت: «می‌دانم که این دیدار به دلایل امنیتی به تاخیر افتاد و اما مطمئنم که اهدافی نیز در پس آن وجود داشته است. تاخیر در این دیدار از نظر مالی خوب نیست اما امنیت مهمتر است. این مدافع سفیدپوشان در مورد حضور گرت بیل در تمرینات تیم ملی ولز گفت: «بیل بود و اکنون با تیم ملی کشور است اما این بدین معنا نیست که در رئال تمرکز ندارد. من از او شناختی خوبی و اعتماد کامل دارم. امیدوارم که او دیگر مصدوم نشود و بتواند ما را همراهی کند.»

گرت  بیل در فصل روان بیشتر از آنکه بازی کند مصدوم بوده است. با این شرایطی که او دارد بسیار بعید است که در رئال مادرید بماند و باید منتظر  جدایی او بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала