Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز: در بارسلونا فشار زیادی را تحمل می‌کنم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا از اماده‌گی‌اش برای حضور در چهارمین جام جهانی سخن گفته  و اظهار داشته که بازی در بارسلونا کار ساده‌ی نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسپورت»، لوییس سوارز مهاجم تیم ملی اروگوئه اعلام کرده که می‌تواند برای تیم ملی کشورش بازی کند و چهارمین جام جهانی را در این تیم تجربه کند. او در صحبت با این نشریه گفت: «به توانایی خودم باور دارم و می‌توانم چهارمین جام جهانی را به همراه اروگوئه تجربه کنم. در بارسلونا فشار زیادی را تحمل می کنیم. هر 3 روز یک بار بازی داریم و استراحتی نداریم و باید همیشه آماده باشیم.»

سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جانشین سوارز از سالزبورگ می‌آید+عکس

این مهاجم اروگوئه‌ای در ادامه صحبت‌هایش افزود: «بازی کردن در بارسلونا کار آسانی نیست. از 5 سال گذشته همیشه تحت فشار زیادی بودم و خودم را بالا نگه داشتم. زمانی می‌رسد که سنم اجازه نمی‌دهد که سطح بارسلونا بازی نکنم. تاکنون خیلی خوب توانستم آمادگی ام را نگه دارم و به تیم کمک کنم.» در همین حال، این ستاره فوتبال آبی‌اناری‌ها می‌گوید که تمام تلاش خود را برای درخشش با پیراهن بارسلونا انجام می‌دهد؛ اما باشگاه اگر به دنبال یک مهاجم شماره 9 دیگر باشد و بخواهد مهاجم دیگری با تخصص پست شماره 9 به تیم اضافه کند، اتفاق عجیبی برایش نخواهد افتاد. او در این مورد اضافه کرد: « زمانی خواهد رسید که سن و سال من اجازه نخواهد داد که برای بارسا در آن سطحی که باید کار کنم ولی من تا زمانی که بتوانم و قدرت ادامه داشته باشم، تلاش خواهم کرد.»

سوارز که در سال 2014 لیورپول را ترک کرد و راهی بارسلونا شد امسال ششمین فصل حضورش در این تیم کاتالان را تجربه می‌کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала