Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو، روشنایی برای روزهای تاریک پرتگال

© REUTERS / Toru HanaiWorld Cup - Round of 16 - Uruguay vs Portugal - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 30, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo leads the team out before the match
World Cup - Round of 16 - Uruguay vs Portugal - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 30, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo leads the team out before the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در 46 بازی تا کنون در سنی که است، 46 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی از سن 30 سالگی به این طرف در 45 بازی برای پرتگال 46 گل به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هشت رکورد فوق العاده رونالدو

این ابرستاره 34 ساله، که در نوک خط حمله مقابل دروازه بازی می کند، یکی از معدود کسانی است که فُرم خود را به مدار بین المللی منتقل می کند.

پس از پیروزی دیشب 6-0 برابر لیتوانیا، که در آن فوق ستاره پرتگالی نهمین هتریک بین المللی خود را انجام داد و اکنون 98 گل برای کشورش به ثبت رسانده است، "رکوردی فوق العاده. و گل او برای پرتگال در سن بالاتر از 30 سالگی، شاید حتی باورنکردنی باشد، دلیلش هم این است که رونالدو از زمان عبور از 30 سالگی تا اکنون در 45 بازی 46 گل برای کشورش زده است.

رکورد حیرت انگیز برای بازیکنی که در سالهای مختلفی به طرز عجیب بهبود یافته در حالیکه بیشتر بازیکنان، افت جدی در فُرم را تجربه می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала