Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو می تواند درخشش گذشته را تکرار کند

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - World Cup - Group B - Portugal vs Morocco - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - June 20, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their first goal
Soccer Football - World Cup - Group B - Portugal vs Morocco - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - June 20, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their first goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چزاره پراندلی، سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا معتقد است که رونالدو به اوج باز خواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو در دو هفته گذشته شرایط دشواری را در تیم یوونتوس سپری کرد اما با بازگشت به ترکیب تیم ملی پرتگال دوباره درخشید و دهن منتقدانش را بست.

رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان اختلافات میان رونالدو و ساری

حالا چزاره پراندلی، سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا در گفتگویی مدعی شد که درخشش رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتگال او را متقاعد ساخته که کریستیانو به اوج باز خواهد گشت.

پراندلی در این مورد گفت:« حتی ستاره های بزرگ نیز ممکن است همیشه نتوانند در بهترین شرایط بازی کنند. نمایش کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال من را متقاعد کرد که وی در زمان بازگشت به یوونتوس دوباره نمایش درخشانی خواهد داشت. شرایط بین رونالدو و هم تیمی های وی در یوونتوس دوباره عادی و طبیعی خواهد شد و او می تواند درخشش گذشته را تکرار کند.»
پراندلی در مورد مسی نیز صحبت کرد و گفت:« مسی خود را همیشه قربانی ساخته است و نمایش اخیر او گواه این موضوع است اما این مسئله برای مسی طبیعی است.»

این در حالیست که رونالدو از زمان آغاز فصل جدید سری‌آ نتواسته درخشش گذشته را تکرار کند که برای همه هواداران یوونتوس قابل سوال بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала