Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستگير 29 ساله از استيماچ بهتر بود

© Photo: AFFانوش دستگیر
انوش دستگیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک سایت هندی، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور را در کارهای تاکتیکی برتر از سرمربی کروات «استیماچ» و باتجربه تیم ملی هند عنوان کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک سایت هندی در گزارش مفصل به دلایل تساوی تیم ملی فوتبال این کشور در مقابل افغانستان پرداخته است. در يكی از این دلايل، اين سايت انوش دستگیر سرمربی تيم ملی فوتبال افغانستان را در كارهای تاكتيكی برتر از استيماچ سرمربي كروات و با تجربه تيم ملی هند عنوان كرده است.

اين سايت در خصوص سرمربی تيم ملی افغانستان گفته است:«انوش دستگير با وجود اين كه ٢٩ ساله هست و تجربه كمتری نسبت به استيماچ سرمربي كروات هند دارد؛ ولي پنجشنبه نشان داد از لحاظ تاكتيكی از سرمربی كروات هند بهتر عملکرده است است.»

انوش و تيمش با نمايش فوق العاده شان در نيمه اول هند را مجبور به اشتباه كردند و در نهايت به هدف شان رسيدند. اين سايت هندی در ادامه نيز گفت، «شيران خراسان در نيمه اول خستگی‌ناپذير بازی كردند و با آزار دادن هند، يك گل نيز به ثمر رساندند.»

در نيمه دوم نيز تيم انوش با برنامه بود و با فرو رفتن به لاک دفاعی و چشم‌دوختن به ضد حملات مي‌خواست به هدفش برای حفظ صدر نشينی تلاش كند. او موفق بود تا اين كه دونگل بازی را دو واپسين لحظات به تساوی كشاند. سرمربی تیم ملی فوتبال کشور از آمادگی شاگردانش در برابر قطر نیز خوشنود است و به این بارو است که تیمش تجربه لازم را در بازی رفت برابر قطر به دست آورده و در بازی پیش‌رو نیز از شرایط بهتری برخوردار است.

تیم ملی فوتبال کشور در آخرین بازی دور رفت رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین مقابل حریف سختکوش و قدرتمندش هندوستان با نتیجه 1-1 تن به تساوی داد. تیم ملی قرار است به روز سه شنبه اولین بازی برگشت خود را در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023، برابر قطر برگزار نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала