Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانه علاقه‌ای به ماندن در سیتی ندارد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سانه
سانه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لروی سانه، وینگر آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی همچنان خواهان انتقال به بایرن مونیخ است.

به گزارش اسپوتنیک وبه نقل از نشریه «تلگراف»، بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی به این باورند که لروی سانه سرانجام راهی راهی بایرن خواهد شد؛ زیرا فکر این بازیکن مشغول این انتقال است و به نظر می‌رسد او دیگر علاقه ای به ماندن در منچسترسیتی ندارد.

سانه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بایرن کماکان سانه را میخواهد، اما نه با 100 میلیون

در هفته‌های اخیر بارها خبرهای در پیوند به ابراز علاقه دوباره باواریایی‌ها برای خرید لروی سانه منتشر شد و این تیم قصد دارد دوباره شانس خرید این ستاره آلمانی را امتحان کند. لروی سانه در نیم فصل دوم دوباره شرایط بازی کردن پیدا خواهد کرد، اما احتمالا بایرن در تابستان سال بعد برای خرید وی اقدام خواهد کرد. این وینگر آلمانی در تابستان امسال تا آستانه انتقال به بایرن مونیخ نیز پیش رفت و به نظر می‌رسید بازگشت او به بوندسلیگا قطعی باشد؛ اما یک مصدومیت نابهنگام در دیدار سوپرکاپ انگلیس مقابل لیورپول باعث شد تا او بخش زیادی از فصل را از دست داده و انتقال او به بایرن مونیخ نیز موقتا منتفی شود.

این نشریه در بخش دیگری از این گزارش مدعی شده که تنها 18 ماه از زمان قرار داد او با سیتی باقی مانده و بایرن مونیخ قصد دارد با به تعویق انداختن این انتقال تا تابستان سال بعد، با رقمی پایین تر مقدمات جذب این بازیکن را فراهم کند. با توجه به نزدیک شدن به پایان قرار داد لروی سانه، به نظر می رسد مسوولان منچسترسیتی نیز چاره‌ای جز فروش این بازیکن به بایرن مونیخ ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала