Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو درخواست انتقال پوگبا به یوونتوس را دارد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش های نشر شده، کریستیانو رونالدو انتقال هافبک منچستریونایتد به هیئت یوونتوس را توصیه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا هافبک منچستریونایتد مدت هاست که با بازگشت به یوونتوس ارتباط داده می شود و انتظارات او در اولدترافورد برآورده نشده است و این چشم انداز در حالی با گزارش هایی در ایتالیا شتاب گرفته که حاکیست، کریستیانو رونالدو به هیئت یووه توصیه کرده در جنوری برای جذب پوگبا اقدام کنند.

در حالیکه اوله گونر سولسشایر در طی حضورش در اولدترافورد بارها مورد انتقاد قرار گرفته زیرا شیاطین سرخ قصد دارند تا به افتخارات گذشته برگردند و اما حالا این تیم بعد از چهار تساوی، چهار برد و چهار شکست در جایگاه هفتم این رقابت ها قرار دارد. پوگبا در برتری 4-0 برابر چلسی در روز افتتاحیه بازی ها به میدان رفت و دو پاس گل نیز داد اما از آن زمان بیشتر با مصدومیت مچ پا که او را در 6 بازی محدود کرده بود، حضور نداشته است.

پوگبا تابستان گذشته به شدت مورد توجه رئال مادرید بود، اما سرانجام این انتقال تحقق نیافت اما به نظر می رسد که ستاره فرانسوی مقصدش خروج از اولدترافورد به سوی یوونتوس می باشد، جایی که او بین سال های 2012 و 2016 بازی می کرد.

منچستر یونایتد مشتاق است تا یکی از بازیکنان بزرگ خود را حفظ کند اما مقاومت در برابر پیشنهاد قابل توجهی از تورین دشوار است به خصوص که در بازار یک مهاجم با خصوصیات بهتر "ماریو ماندزوکیچ" قرار دارد. یووه همچنین به دنبال جابجایی چندین بازیکن دیگر است که می تواند مبادله ای جزئی از جمله دانیلو، امره جان، سامی خدیرا، پائولو دیبالا یا ماندزوکیچ را به همراه داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала