Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقدماتی یورو 2020؛ مدافع عنوان قهرمانی به دور بعد صعود کرد

© Photo / FB/UEFA EURO 2020تیم ملی فوتبال پرتگال
تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی پرتگال با شکست دادن آخرین حریفش در بازی های مقدماتی یورو2020، به دور بعد صعود کرد.

تیم ملی پرتگال امشب و در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های اروپا مهمان لوکزامبورگ بود و سرانجام به برتری 2-0 رسید تا جشن صعود برگزار نماید.

مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا، امشب در دقیقه 39 نیمه اول با گل برونو فرناندز، پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم لوکزامبورگ همه تلاش خود را به خرچ داد و روی دروازه روی پاتریسیو فشار آورد اما گلی به ثمر نرساند تا اینکه کریستیانو رونالدو روی غفلت دروازه بان میزبان، در دقیقه 86 موفق به گلزنی شد تا تیم ملی کشورش با حساب 2-0 برنده شده و به دور بعد مسابقات صعود نماید.

رونالدو با این گل 99 گله شد تا خود را یک قدم دیگر به آقای گلی جهان نزدیک تر سازد.

گفتنی است که کریستیانو رونالدو در فصل جاری بازی های ملی طی 8 بازی موفق به رقم زدن 11 گل شده است.

این در حالیست که تیم ملی پرتگال مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت های اروپا میز از مجموع 8 بازی در مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا به 7 پیروزی رسید و تنها در زمین اوکراین 2-1 باخت. شاگردان سانتوس در مجموع بازی های انجام شده در مقدماتی یورو 2020 و نیز دو دیدار در لیگ ملت های اروپا (مجموعا 10 بازی)، به دو تساوی، یک شکست و 7 پیروزی رسید.

البته در این بازی ها پرتگالی ها موفق به ثبت 26 گل زده و 6 گل خورده شدند.

در سوی مقابل تیم ملی فوتبال لوکزامبورگ که پیش از این در 9 بازی دوستانه و رسمی قبلی خود 7 شکست و دو تساوی رقم زده بود، امشب نیز دو گل دیگر دریافت کرد. این تیم طی 10 بازی اخیر خود 21 گل خورده و تنها 7 گل به ثمر رسانده است.

قابل ذکر است که در دیگر دیدار از بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا 2020، دو تیم ملی اوکراین و صربستان برابر هم به تساوی 2-2 رسیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала