Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا مسی، سوارز و دمبله به گریزمن پاس نمی‌دهند؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویلی ساینول بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و کارشناس تیم ملی به این باور است  که او هنوز نمی‌داند رییس باشگاه بارسا وقتی در پی جذب گریزمن بود با مسی به توافق رسیده بود یا نه؟

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اکیپ»، در آغاز فصل جاری لالیگا، آنتوان گریزمن با قراردادی که حاشیه‌های بسیاری داشت از اتلتیکومادرید راهی بارسلونا شد و در حالی که امید‌های بسیاری برای درخشش او در ترکیب کاتالان‌ها می‌رفت در نهایت وی به یک بازیکن تعویضی در این تیم مبدل شد.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هماهنگی مسی و گریزمن زمان می برد

ویلی ساینول بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه و کارشناس تیم ملی خروس‌ها در در مورد تنش‌های پیش آمده برای گریزمن در بارسلونا گفت: «آنتوان گریزمن یکه مهر تاثیرگذار در تیم ملی است. افت وی می‌تواند به خط حمله تیم ملی آسیب بزند. من هنوز نمی‌دانم رئیس باشگاه بارسا وقتی در پی جذب گریزمن بود با مسی به توافق رسیده بود یا نه؟ اگر چنین اتفاقی رخ داده پس چرا در جریان بازی همبازی‌هایش در خط حمله (مسی و سوارس و دمبله) به وضوح به وی پاس نمی‌دهند. فکر می‌کنم رئیس باشگاه در اینباره باید با مهاجمان تیم صحبت کند چرا که در سال 2001 پرز از زیدان برای ستاره‌های تازه وارد چنین درخواستی را به صورت مستقیم انجام داده بود.»

در این میان گریزمن در واکنش به این اتفاقات بیان داشت: «بازی در ترکیب اصلی بارسا کار چندان آسانی نیست و این موضوع برای تمام بازیکنان صدق می‌کند، اما از اینکه در اینجا حضور دارم بسیار خوشحالم و احساس غرور می‌کنم. من به خودم و عملکردم اعتقاد کامل دارم. خودم را بخشی از تیم بارسا می‌دانم و به مانند بقیه به تصمیمات مربی احترام می‌گذارم. به طور کلی سعی می کنم که برای هم تیمی هایم مفید باشم و چه بهتر که در گلزنی نیز موفق باشم اما قطعا زدن گل هدف اصلی من نیست. من تنها با گرفتن سه امتیاز در هر بازی خوشحال می شوم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала