Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: رکوردها برای شکستن خلق می‌شوند و من آن‌ها را می‌شکنم

© Photo / russian world cup 2018 / russian world cup 2018رونالدو-مسی،کدام یک آقای پنالتی استند
رونالدو-مسی،کدام یک آقای پنالتی استند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نهایت کریستیانو رونالدو در مورد حرکت جنجالی خود در بازی اخیر یوونتوس سخن گفت و از علاقه‌ای شدیدش برای شکستن هر چه زودتر رکورد علی دایی گفت.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پیروزی تیم ملی پرتگال برابر لوکزامبورگ در مقدماتی یورو 2020، کریستیانو رونالدو، سرانجام سخن بر لب آورد تا در پیوند به حواشی پیش آمده پس از تعویض و تصمیم مائوریتسیو ساری صحبت کرد.

کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
99 گل ملی رونالدو؛ CR7 پس از 30 سالگی 47 گل زد

این ستاره پرتگالی این خصوص گفت: «در سه هفته گذشته از آخرین توانایی خودم استفاده نکردم. این برای همه آشکار است که دوست ندارم در جریان بازی تعویض شوم؛ اما هیچ مشکلی در حرکت من پس از تعویض برابر میلان نبود. با وجود مصدومیت تلاش کردم که به یوونتوس کمک کنم. اکنون درک می‌کنم در آن 2 بازی اصلا خوب نبودم. در واقع  صددرصد آماده نبودم.» رونالدو در مورد شرایط خود نیز اشاره کرد و گفت: «در چند هفته گذشته من مشکلاتی به خاطر مصدومیت داشتم. البته این‌ها همه صحبت‌های رسانه‌هاست که بزرگنمایی می کنند. به زودی صدمین گل ملی خودم را نیز به ثمر خواهم رساند. رکوردها برای شکستن خلق می‌شوند و من آن‌ها را می‌شکنم. خوشحالم  توانستیم صعود خودمان را به یورو قطعی کنیم.  به دنبال پنجمین حضورم در جام ملت‌های اروپا هستم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала