Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات بارسلونا با مسی و تمایل برای خرید نیمار

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا از آغاز مذاکرات این باشگاه برای تمدید قرارداد با لیونل مسی خبر داد و گفت که نیمار همچنان برای ما یک گزینه است.

به گزارش اسپوتیک و به نقل از «موندودپورتیوو»، اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا تأیید کرد که امیدوار است به زودی قرارداد جدیدی با هم‌تیمی سابقش به امضا رساند. قرارداد مسی در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و پیش از این بحث‌هایی درباره احتمال جدایی او از آبی‌و‌اناری‌ها صورت گفته بود. آبیدال اما اعلام کرد که به زود قرارداد بازیکنی که 18 سال از حضورش در بارسلونا می‌گذرد، تمدید می‌شود.

او در صحبت با نشریه «موندودپورتیوو» در این مورد گفت: «صحبت‌های بسیار در این خصوص شده است. من نمی‌دانم که به زودی خبر تمدید قرارداد منتشر می‌شود یا نه چون تصمیم‌گیری نهایی با خود بازیکن است اما از طرف باشگاه می‌توانم بگویم که ما امیدواریم که تمدید قرارداد مسی هرچه زودتر صورت بگیرد.»

مدیر ورزشی بارسلونا در ادامه صحبت‌هایش در مورد تمدید قرارداد آنسو فاتی، پدیده جوان کاتالانی‌ها نیز گفت: «ما درباره تمدید قرارداد او هم صحبت‌هایی انجام داده‌ایم. او بازیکنی جوان است که باید تحت حمایت باشگاه قرار بگیرد. باید با خانواده و نمایندگان او صحبت کنیم.»

آبیدال در بخشی دیگری از صحبت‌هایش اعتراف کرد که با وجود ناکام ماندن او و همکارانش برای خرید نیمار از پاری‌س‌جرمن در تابستان سال جاری، این بازیکن 27 ساله برزیلی همچنان در لیست خرید قهرمان لالیگا قرار دارد. او در این باره به توضیحات پرداخت و گفت: «نیمار از بازیکنان استثنایی است با فلسفه بازی بارسلونا آشناست و عملکردی سطح بالا ارائه می‌کند. با این حال ما فقط در زمینه ورزشی می‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم و در مورد مسائل مالی، مواردی هست که می‌توان آنها را محقق کرد و مواردی هم وجود دارد که امکان تحقق آنها وجود ندارد. آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد. اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد، چون فصل بسیار طولانی است،  نخواهم گفت که خرید نیمار گزینه اول بارسلونا است اما او می‌تواند گزینه‌ای واضح باشد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала