Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهار ماه از هم‌تیمی شدن هازارد با «بنزما»؛ فکر می‌کنم او بهترین مهاجم دنیاست

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد پس از چهار ماه بازی در کنار کریم بنزما معتقد است که او در حال حاضر بهترین و آماده‌ترین مهاجم جهان است.

به گزارش اسپوتنیکف ادن هازارد، مهاجم بلجیمی که در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل قبرس در انتخابی یورو 2020 صحبت می‌کرد، تازه 4 ماه است که از استمفوردبریج به سانتیاگو برنابئو کوچ کرده است. او معتقد است که بنزما بهترین مهاجم کنونی جهان است؛ کسی که تا اینجای فصل جدید لالیگا در جریان 15 بازی،11 گل به ثمر رسانده و دست‌کم در این مدت کوتاه می‌توان با هازارد هم‌عقیده بود

تیم ملی فوتبال بلجیم  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی پرگول بلجیم برابر روسیه در شب درخشش برادران هازارد

هازارد در حالی این اظهارات را عنوان کرده است که درخواست‌های زیادی مبنی بر بازگردانده شدن مهاجم اسبق باشگاه لیون به تیم ملی فرانسه مطرح شده است. بنزما از سال 2015 تاکنون و پس از دخالت در پرونده اخاذی از «متئو والبوئنا» هم‌تیمی اسبق خود در جمع آبی‌ها، هرگز به تیم ملی کشورش دعوت نشده است. این در حالی است که «نوئل لو گرائه» رییس فدراسیون فوتبال فرانسه مدعی شده است که دوران حضور بنزما در تیم ملی این کشور تمام شده است و بنزما نیز در واکنش از مقامات این کشور خواسته تا به او اجازه دهند برای تیم ملی کشوری دیگر که برای اخذ تابعیت آن واجد شرایط است، بازی کند.

هازارد در پاسخ به پرسشی در پیوند به تبعید و طرد هم تیمی خود از تیم ملی فرانسه، اظهار داشت: «فقط برای او متاسف هستم اما بهتر است همیشه مقابل تیمی بازی کنید که بنزما را در اختیار ندارد. او علاوه بر انجام وظایف یک مهاجم به بقیه هم تیمی های خود نیز کمک می کند. شرایط او را به دلیل عدم حضور در تیم ملی درک می کنم. با این حال معتقدم که بازی برابر تیمی که بنزما را در اختیار ندارد، آسان تر است.»

هازارد هنوز درخششی که پیش از این در استمفوردبریج داشت را در سانتیاگو برنابئو تکرار نکرده است اما در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. او در کنار کریم بنزما موفق شده شرایط رئال مادرید در خط حمله را در فصل جاری نسبت به فصل گذشته بهبود ببخشد و ایک تیمرا در جمع مدعیان قهرمانی لالیگا حفظ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала