Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ بازگشت آقای خاص به انگلستان، مورینیو سرمربی تاتنهام شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر خوزه مورینیو
خوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو با قرارداد تا 2023، رسما سرمربی تاتنهام در لیگ برتر فوتبال انگلستان شد.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو که پیش از این با هدایت پورتو، چلسی، اینتر میلان، رئال مادرید و منچستر یونایتد موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو عنوان قهرمانی در لیگ اروپا و هشت عنوان لیگ شده بود، رسما با عقد قرارداد تا 2023 سرمربی تیم تاتنهام شد.

 

او بعد از آنکه در زمستان گذشته از منچستریونایتد اخراج شد، قبل از بازگشت به نقش مربی، به عنوان مبصر در اسکای اسپورت فعالیت می کرد.

دانیل لوی رئیس تاتنهام در مورد این انتصاب گفت: " با ژوزه، یكی از موفق ترین مدیران فوتبال را داریم. او تجربه زیادی دارد، می تواند تیم ها را الهام بخش کند و یک مربی عالی است. او در هر باشگاهی که مربیگری کرده افتخارات کسب کرده است. ما اعتقاد داریم که او انرژی و اعتقاد را به رختکن خواهد آورد."

در همین حال ژوزه مورینیو در مورد حضورش روی نیمکت تاتنهام گفت: "من هیجان زده ام که می توانم با چنین میراث بزرگی و چنین هواداران پرشور به یک باشگاه بپیوندم. کیفیت در هر دو تیم و اکادمی من را هیجان زده می کند. همکاری با این بازیکنان همان چیزی است که من را به خود جلب کرده است."

تاتنهام روز شنبه برابر وستهام بازی خواهد کرد و مورینیو قرار است ساعت 17:00 به وقت کابل برای اولین بار روی نیمکت این تیم بنشیند و این در حالیست که در چهارم دسامبر با باشگاه سابقش منچستریونایتد در اولدترافورد روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала