Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعویق مذاکرات تمدید با آرسنال بخاطر بارسا

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیرامریک اوبامیانگ هنوز قرارداد خود را با آرسنال تمدید نکرده زیرا منتظر بارسلونا است.

به گزارش اسپوتنیک،  مهاجم گابنی آرسنال که تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد، از علاقه این باشگاه کاتالونیایی خبر دارد و قبل از تصمیم گیری می خواهد ببیند که بلوگرانا برای احقاق این انتقال چقدر جدی هستند.

مطبوعات انگلیسی این هفته فاش كردند كه آرسنال كه می خواهد او را برای سال‌های طولانی تر در اختیار داشته باشد، در آغاز فصل مذاكرات مربوط به تمدید را آغاز كرد. مشکل غیر منتظره برای توپچی ها این است که مرد سابق بوروسیا دورتموند وقت خود را صرف بررسی پیشنهاد کرده و دعوت تمدید را نپذیرفته است.

این در حالیست که اوبامامیانگ منتظر است تا قبل از تصمیم گیری در این فصل آرسنال را دوباره به لیگ قهرمانان برگرداند، اما در پس زمینه علاقه بارسا به او وجود دارد. او می خواهد صبر کند و ببیند که تا چه اندازه باشگاه اسپانیایی حاضر به جذب وی هستند.

به نقل 10sport.com، بازیکن اهل قاره آفریقا مورد علاقه بارسا قرار دارد و این باشگاه از توانایی گلزنی او اغوا شده است و به دنبال ایجاد رقابت برای لوئیز سوارز هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала