Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتنیو در مسیر پیوستن به بایرن مونیخ

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز گذشته سران باشگاه تاتنهام در یک اقدام ناگهانی، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرجنتینی تیم شان را برکنار کردند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل روزنامه "بیلد"، در طول تابستان صحبت‌های زیادی درمورد احتمال حضور پوچتینو روی نیمکت مربیگری تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید و یونایتد مطرح بود. اما گویا اکنون او در مسیر پیوستن به بایرن مونیخ قرار دارد.

مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی؛ مائوریسیو پوچتینو اخراج شد

چندی پیش سران باشگاه بایرن مونیخ با برکناری نیکو کواچ سرمربی کروات تیمشان، هدایت باواریایی ها را به هانسی فلیک سپردند و اخیرا اعلام کردند که فلیک از این پس به عنوان سرمربی رسمی باشگاه مشغول به کار خواهد بود. سران بایرن مونیخ خیلی زود برای مذاکره و به خدمت گرفتن این سرمربی آرجنتینی دست به کار شده اند و قصد دارند که در پایان فصل او را به عنوان سرمربی جدید تیمشان معرفی کنند. از سوی دیگر حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن هم ارتباط خوبی با پوچتینو دارد و همین ارتباط صمیمانه و نزدیک ممکن است این سرمربی آرژآنتینی را به آلیانس آرنا نزدیک کند.

سان در بخش دیگری از گزارش خود به این نکته اشاره کرده که هانسی فلیک که سال‌ها دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود، تا پایان فصل هدایت بایرن را برعهده خواهد داشت و در فصل جدید هدایت باواریایی ها به پوچتینو سپرده خواهد شد. از سوی دیگر در طول این مدت این سرمربی آرجنتینی هم فرصت لازم را جهت یادگیری زبان آلمانی خواهد داشت تا در فصل جدید با تسلط به زبان آلمانی هدایت تیم را عهده دار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала