Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعجب پیکه از بازگشت انریکه به تیم ملی اسپانیا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه، مدافع میانی و با تجربه بارسلونا می‌گوید که بازگشت لوییس انریکه روی نمیکت تیم ملی او را متعجب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا از بازگشت لوییس انریکه روی نیمکت تیم ملی اسپانیا متعجب شده است. او در صحبت با خبرنگار مارکا گفت: «از اتفاقی که افتاده واقعا عجیب است. با هم‌‌‌تیمی‌هایم در بارسلونا در این مورد صحبت نکرده‌ام چون آنها دوشنبه مقابل رومانی بازی کردند.

مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نفس راحت مادریدی ها با حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام

پیکه در ادامه صحبت‌هایش افزود:«من از از طریق رسانه‌ها آگاه شدم که انریکه به تیم ملی بازگشته است. برداشتم این است که در روزهای آینده به چیزهای بیشتری در این مورد خواهیم رسید. فقط می‌توانم بگویم که از بازگشت انریکه بسیار تعجب کردم. این اظهار نظر از طرف پیکه در حالی انتشاریافت که برخی چهره‌های فوتبالی اسپانیایی‌ها،‌ برداشت‌های دیگری داشتند. ایکر کاسیاس،‌گلر اسبق ماتادورها و همچنین رئال مادرید، این تصمیم فدراسیون را "شوخی بزرگ" تعبیرکرد».

انریکه پیش از مسابقات جام جهانی،‌ عملکرد درخشانی به عنوان مربی فوتبال در تیم بارسلونا داشت. بعد از مسابقات جام جهانی روسیه فدراسیون اسپانیا وی را به عنوان سرمربی تیم ملی برگزید. انریکه نیز با قدرت کارش را شروع کرد و نتایج خوبی گرفت. اما بعد از مدتی عنوان کرد به علت گرفتاری‌های شخصی از مربیگری تیم،‌ کناره می‌گیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала