Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو با فلسفه جدید به تاتنهام آمده است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو
ژوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه موریینیو سرمربی جدید تاتنهام می‌گوید که او با یک فلسفه جدید "جایی که درباره خود من نیست" به این باشگاه رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، مورینیو روز چهارشنبه، کمتر از 11 ساعت پس از آنکه مائوریسیو پوچتینو "از کار برکنار شد" به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب گردید.

این اولین کار مورینیو است که وی 11 ماه پیش توسط منچستریونایتد برکنار شد و مربی پرتگالی می‌گوید که زمان دور شدن از اوضاع به او اجازه داده تا تکامل یابد.

مورینیو گفت: "فکر می کنم من جدید هستم و پیشرفت کرده ام. باید باور داشته باشم. من همیشه فکر می‌کردم که در این 11 ماه وقت تلف نکنم. و در این مدت فرصت فکر کردن، تجزیه و تحلیل، آماده سازی، پیش بینی چیزها را به دست آوردم. شما هرگز DNA خود را از دست نمی دهید، اما من وقت یافتم که در مورد خیلی چیز‌ها فکر کنم.

او در ادامه افزود: "از من نپرسید که چه اشتباهاتی دارم، اما می‌دانم که در طول کارم اشتباه کردم. من نمی‌خواهم همان اشتباهات را انجام دهم، می‌خواهم کار جدیدی انجام دهم. من از نظر عاطفی قوی تر هستم، آرامش دارم، انگیزه می‌گیرم، آماده هستم و فکر می‌کنم بازیکنان طی دو روز چنین احساسی داشتند. من آماده پشتیبانی آنها هستم این در مورد من نیست.

مورینیو اضاف کرد: "نه تنها در حرفه‌ای شما، بلکه در زندگی، شما دوره هایی را پشت سر می‌گذارید و من در دوره‌ای هستم که اصلاً مربوط به خودم نیست. این مربوط به باشگاه من، هواداران باشگاه من، بازیکنان من است. من در اینجا هستم تا به همه کمک کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала