Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لقب جدید مورینیو در تاتنهام؛ آقای فروتن!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر خوزه مورینیو
خوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو، سرمربی تازه تیم فوتبال تاتنهام در نخستین نشست خبری خود در پیوند به اشتباهات قبلی‌اش که در آینده گونه‌ی دیگری تکرار می‌شود سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی میل"، مورینیو در رئال مادرید و یونایتد، آنگونه که انتظار می رفت موفق نبود. او در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت: «من از این 11 ماهی که سرمربی تیمی نبودم استفاده کردم و مطالعه خودم را افزایش دادم و درباره خیلی چیزها تحلیل کردم. اشتباهاتی در گذشته در دنیای مربیگری داشتم که آنها را دیگر انجام نمی دهم و احتمالا اشتباهات جدیدترین از من سر خواهد زد».

ژوژه مورینیو  Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
همه چیزی که مورینیو در اولین کنفرانس مطبوعاتی تاتنهام گفت

همین جمله مورینیو باعث شد تا رسانه های انگلیسی لقب جدیدی به او بدهند و به جای آقای خاص، او را آقای فروتن بدانند. سران باشگاه تاتنهام بعد از نتایج ضعیف در لیگ برتر دست به تغییر و تحول شدند و ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. این مربی سالیانه قرار است ۱۵ میلیون پوند از تاتنهام درآمد داشته باشد. مورینیو در اولین آزمون خود به عنوان سرمربی تیم لندنی تاتنهام باید فردا شنبه برابر وستهام در خانه این تیم به میدان برود و سپس در لیگ قهرمانان اروپا با المپیاکوس در خانه دیدار خواهد داشت.

آقای فروتن در پاسخ به این پرسش که چگونه هواداران وی را فردی متفاوت از "آقای چلسی" ببینند گفت: «آنها من را آقای اینتر، پورتو یا رئال مادرید دیده اند. در هر باشگاهی که رفته ام آقای آن باشگاه بوده، لباس آن تیم را بر تن کرده و حتی با آن لباس به بستر خواب رفته ام. در طول دوران مربیگری خود علاقمند به ماحراجویی های جدید در کشورهای مختلف بوده ام و تا زمانی که تیمی خواهان من باشد، این روند متوقف نمی شود و این خواسته من است. من عاشق لیگ برتر هستم، اینجا خیلی لذت می برم و در انگلیس از همه جا خوشحال تر هستم. قرار نیست تغییررات زیادی در سبک بازی تیم ایجاد کنم و شرایط تاتنهام شباهت زیادی به دوران حضور مائوریتسیو پوچتینو خواهد داشت».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала