Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر 180 درجه‌ای؛ مارادونا از استعفایش منصرف شد

© AP Photo / Raad AdaylehDiego Maradona.
Diego Maradona. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیه گو مارادونا، سرمربی تیم فوتبال خینماسیا لاپلاتا از تصمیم خود مبنی کناری‌گری از هدایت این تیم منصرف شد و به کارش در این باشگاه آرجنتینی ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آ.اس"، دیه‌گو مارادونا اسطوره فوتبال آرجنتین روز گذشته از سمت مربی‌گری باشگاه خینماسیا لاپلاتا کنار رفت و امروز با تغییر موضعی 180 درجه‌ای به کارش در این تیم ادامه می‌دهد. پس از آنکه مارادونا اعلام کرد دست از هدایت تیم بحران زده خیمناسیا کشید، بسیاری از هواداران این تیم واکنش‌‌های احساسی نشان دادند و از باشگاه خواستار تلاش برای حفظ شماره 10 سابق تیم ملی آرجنتین شدند.

Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Diego Maradona in the stands - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مارادونا استعفا کرد

اسطوره فوتبال آرجنتین به دلیل پایان دوران کاری رئیس باشگاه خیمناسیا و شرکت نکردن او در انتخابات بعدی ریاست این باشگاه، سه روز پیش اعلام کرد که دیگر در کادر فنی این تیم نمی‌ماند. مارادونا در پیام ویدئویی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «از اینکه یک بار دیگر می‌توانم به عنوان مربی خیمناسیا به کارم ادامه دهدم بسیار خوشحالم. می‌خواهم از هواداران و بازیکنان تیم تشکر کنم چون سرانجام میان اعضای باشگاه ما یک اتحاد فکری به وجود آمده است. امیدوارم که باشگاه به وعده‌هایش برای تقویت تیم هم عمل کند».

مارادونا ماه سپتامبر به این شرط که گابریل پیگرینو رئیس باشگاه بماند، هدایت تیم خیمناسیا را برعهده گرفت و به همین دلیل زمانی که پیگرینو اعلام کرد نمی‌خواهد به کارش ادامه دهد، مارادونا هم به شیوه‌ای غافلگیر کننده استعفا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала