Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز هفته دورازدهم بوندسلیگا ؛ دروتمند در واپسین لحظات از شکست گریخت

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر دورتمند
دورتمند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته دوازدهم رقابت های فوتبال باشگاهی آلمان شب گذشته با تساوی ثانیه های واپسین لحظات دورتمند در دیداری خانه گی آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و پس از تعطیلی دو هفته ای رقابت های فوتبال باشگاهی به دلیل رقابت های ملی، تیم فوتبال دروتمند در نخستین بازی هفته 12 بوندسلیگا در ورزشگاه اختصاصی اش میزبان پادربورن بود که در نهایت این دیدار پرگل و جذاب با تساوی 3 بر 3 دو تیم به پایان رسید.

در این جدال ابتدا تیم مهمان با دو گل دقایق 5 و 37 مامبا و تک گل هانتمن در دقیقه 43 ، سه بر صفر از دورتمتد پیش افتاد و نیمه اول را پیروز به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم، تیم فاوره که ظاهرن تخصص خوبی در کامبک پیدا کرده است توانست بازی را در دست بگیرد و با ارائه نمایشی زیبا و با زدن سه گل از شکست خانه گی مقابل حریفش جلوگیری کند.

زرد پوشان با شروع نیمه دوم خیلی زود با گل سانچو در دقیقه 47 به بازی برگشتند. در ادامه در دقیقه 84 ویتسل گل دوم را زد و در نهایت کاپیتان مارکو رویس نیز با گلی که در دقیقه 92 به ثمر رساند، باعث شد دورتمندی ها در ثانیه های آخر بازی از شکست فرار کنند.

دروتمند با کسب این تساوی 20 امتیازی شد و با توجه به نزدیک بودن سایر تیم ها، احتمال سقوط این تیم از رده پنجم به پایین تر وجود دارد.

امشب در ادامه هفته دوازدهم و در مهم ترین مسابقات مونشن گلادباخ صدرنشین مسابقات به مصاف یونیون برلین میرود. بایرن مونیخ در زمین دوسلدروف به میدان میرود. لایپزیش با کلن روبه رو میشود و در دیگر مسابقه تیم های لورکوزن و فرایبورگ برابر هم قرار خواهند گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала