Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: زمین، باد و همه چیز مخالف ما بود، کسب سه امتیاز مهم بود و بس

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر والوارده سرمربی بارسلونا
والوارده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده از کسب سه امتیاز برابر لگانس احساس رضایت کرد و مدعی شد که تیمش خوب بازی نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا ساعاتی قبل در دیدار دشوار موفق شد، لگانس را شکست دهد و به سه امتیاز ارزشمند دست یابد. پس از بازی ارنستو والورده در گفتگو با رسانه ها ضمن قبول نمایش ضعیف تیمش مدعی شد که در این دیدار سه امتیاز برایش مهمتر از همه چیز بوده است.

آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ویدال: باید پیشرفت کنیم، بارسا روزهای خوبی را سپری نمی کند
والورده در این مورد گفت:« برای بازی امروز توجیه ندارم اما پیروزی بسیار با ارزشی بود چون خوب بازی نکردیم. زمین هم شرایط مساعدی نداشت و باد شدیدی نیز در ورزشگاه می وزید. نباید از سختکوشی تیم به سادگی گذر کرد. ما فشار آوردیم و بازی باخته را با برد عوض کردیم. ترجیح می دهم به همین نکته مثبت از بازی اکتفا کنم.»
والورده در مورد بازی های خارج از خانه و کسب نتایج ضعیف چنین گفت:« این برایم درد آور است که در خانه حریف بازی را بهتر آغاز نمی کنیم اما  امروز محکوم به برد بودیم. البته قطعا دلایلی برای عملکرد بدمان در بازی های بیرون خانه وجود دارد. در هر صورت باید اشاره کنم که ما امروز یک بازی باخته را جبران کردیم.»
والورده در ادامه در مورد تقابل با دورتموند صحبت کرد و چنین گفت:« روحیه خوبی داریم و با پیروزی به دیدار دورتموند می رویم و امیدوارم در آن بازی نیز به پیروزی برسیم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала