Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناواس – کورتوا، دوئل واقعی در سانتیاگو برنابئو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه بان بلجیمی رئال مادرید شنبه گذشته از بهترین رکورد گل نخوردن کیلور ناواس در رئال مادرید عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کیلور ناواس در حالی پا به زمین برنابئو می‌گذارد که حس می‌کند در این ورزشگاه به اندازه کافی به او احترام گذاشته نشده و همین قضیه بازی سه شنبه شب را داغ تر خواهد کرد. دروازه بان کاستاریکایی که اکنون در پاری‌سن‌جرمن توپ می زند و سه شنبه شب پا به چمن برنابئو خواهد گذاشت.

تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کورتوا رکورد کیلورناواس را شکست

آن سوی خط اما کورتوا قرار دارد که در هفته‌های اخیر به بهترین روزهای دوران فوتبالش رسیده و در رئال اوج گرفته است. کورتوا در شش بازی اخیرش برای سفیدپوشان فقط یک گل خورده که آن هم روی اشتباه فاحش راموس بوده است. مسلما دروازه بان بلجیمی که در بازی رفت با پی‌اس‌جی سه گل خورد، انگیزه بسیاری دارد تا این بار ثابت کند که با شایستگی به دروازه بان فیکس رئال تبدیل شده است. تا قبل از این ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید 534 دقیقه کلین شیت کرده بود، ولی حالا کورتوآ یک دقیقه بیشتر از او در رئال مادرید کلین شیت کرده است.

این در حالی است که رکورد کلین شیت در دقایق تا اکنون در اختیار کاسیاس دروازه بان محبوب کهکشانی است با 952 دقیقه. کورتوا در 11 باری که در لالیگا درون دروازه رئال قرار داشته، توانسته در 5 بازی کلین شیت کند. او برابر سلتا، وایادولید، ویارئال، لوانته، مایورکا و سوسیداد دروازه خود را باز شده دیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала