Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت رونالدو از انتقال پوگبا به یوونتوس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، از پیوستن هافبک فرانسوی منچستریونایتد به یوونتوس استقبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشرینه اسپانیایی "دن بالن"، فوق ستاره پرتگالی باشگاه یوونتوس از حضور پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ  در بانوی پیر استقال می‌کند. او از مسوولان باشگاه خواسته تلاش خود را برای خرید این هافبک فرانسوی آغاز کنند. در حال حاضر به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی بار دیگر قصد دارد در مهلت نقل وانتقالات ماه جنوری شانس خود را برای جذب پوگبا امتحان کند.

پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو درخواست انتقال پوگبا به یوونتوس را دارد

تابستان گذشته شایعات زیادی درباره تلاش یووه برای خرید پوگبا از منچستریونایتد مطرح شد، البته این باشگاه ایتالیایی تنها مشتری او نبود و رئال مادرید و در رأس آن زین‌الدین زیدان، سرمربی این تیم هم علاقه زیادی برای جذب پوگبا داشتند، اما تلاش‌های دو باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکن نتیجه نداد و در نهایت منچستریونایتد موفق شد با قیمت بالایی 180 میلیون پوند که روی او گذاشت، هافبک جوان خود را حفظ کند. باشگاه یوونتوس در سال 2012 پل پوگبا را به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به خدمت گرفت و چهار سال بعد او را با قراردادی رکوردشکن دوباره به شیاطین سرخ فروخت. در حال حاضر 18 ماه دیگر از قرارداد فعلی این بازیکن 26 ساله با منچستریونایتد باقی مانده است، هرچند این باشگاه می‌تواند قرارداد را برای یکسال دیگر تمدید کند.

گفته می‌شود یونایتدی‌ها اجازه نخواهند داد این هافبک فرانسوی با مبلغی کمتر از 105 میلیون یورو که در سال 2016 برای خرید او پرداخت کرده‌اند، از این تیم جدا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала