Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: فن‌دایک باید برنده توپ طلای 2019 باشد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک-بازیکن لیورپول
فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گووید که لیونل مسی بهترین بازیکن نسل خود است اما تاکید می‌کند که ویرجیل فن‌دایک شایسته این جایزه است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی میل"، ویرجیل فن‌دایک، مدافع هالندی باشگاه لیورپول یکی از گزینه‌های اصلی برای کسب توپ طلای 2019 است. قرار است این جایزه تا یک ماه دیگر تفویض شود. مدافع هالندی پیش از این جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را به دست آورده بود.

هازارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هازارد: مانه، صلاح یا فان دایک لیاقت توپ طلا را دارند

لیونل مسی نیز به دنبال کسب ششمین توپ طلای خود است و توانست در مراسم بهترین‌های فیفا، جایزه بهترین بازیکن سال را به دست آورد. کلوپ که علاقه خاصی به مسی دارد اما به این باور است که شایسته توپ طلای این سال فن‌دایک است. سرمربی آلمانی در این خصوص گفت :«اگر قرار باشد توپ طلا را به بهترین بازیکن این نسل بدهید، بدون شک مسی شایسته او است؛ اما اگر بخواهید آن را به بهترین بازیکن فصل قبل اهدا کنید، این بازیکن ویرجیل فن دایک است. در واقع من نمی‌دانم که این اتفاق چگونه رخ خواهد داد اما این چیزی است م می‌بینم.»

او در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن دوران چه کسی است گتف:«بهترین بازیکن تمام دوران؟ بدون شب لیونل مسی است. بهترین بازیکن فصل قبل؟ ویرجیل فن دایک است. باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала