Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماجرای رابطه گریزمن و مسی؛ آنتوانِ خجالتی!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی بارسلونا درباره شک و شبهاتی که در مورد رابطه‌اش با کاپیتان تیم وجود دارد، توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "مارکا"، آنتوان گریزمن درباره رابطه‌اش با لیونل مسی در تیم فوتبال بارسلونا و مشکلاتی که برای تطبیق دادن خود با این تیم داشته و باعث شروع ضعیف‌تر از حد انتظارش در این تیم شده است، صحبت کرد.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چرا مسی، سوارز و دمبله به گریزمن پاس نمی‌دهند؟

این ستاره فرانسوی در این مورد گفت:«من واقعاً خجالتی هستم و معمولاً نمی‌توانم با افراد دوروبرم خیلی خوب ارتباط برقرار کنم. خوب من از آن دسته آدم‌هایی نیستم که یک مکالمه را شروع می‌کنند اما من، لوئیس سوارس و لئو مسی داریم کم‌کم همدیگر را به بهتر می‌شناسیم و چند باری هم در کنار هم شام خورده‌ایم. به نظرم فقط با گذر زمان رابطه ما می‌تواند بهتر از این شود. علاوه بر این کاملاً مشخص است اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می‌دهند نیز می‌تواند رابطه میان ما را از چیزی که هست بهتر کند و باعث شود که ما با هم راحت‌تر و صمیمی‌تر شویم. مسی بازیکنی است که به نظر من نظیر آن را تا 40 سال دیگر هم نخواهیم دید».

گریزمن در مورد نداشتن اعتماد به نفس اظهار گفت: «تلاش می‌کنم یاد بگیرم و بفهمم که چگونه هم تیمی‌هایم بازی می‌کنند. برای من همه جدید هستند. سعی خواهم کرد هر چه زودتر یاد بگیرم چون تیم به من نیاز دارد. با این حال گاهی شرایط سخت می‌شود. زمانی که توپ را در اختیار دارم برای عبور کردن از بازیکنان حریف یا باز کردن دروازه اعتماد به نفسم را از دست می‌دهم که با گذشت زمان آن را به دست خواهم آورد».

پیش از این نیز روابط این ستاره فرانسوی با فوق ستاره بارسلونا سوژه داغ رسانه‌های جهان بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала