Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: امباپه را عاشقانه دوست دارم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان بار دیگر به تمجید از امباپه پرداخت و مدعی شد که بازی فردا دشوار خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک،  رئال مادرید فردا شب در دوربرگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاریسن جرمن خواهد بود و زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی مدعی شد که فردا دیدار دشواری در پیش خواهند داشت.

Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: امیدوارم هواداران تا آخر فصل سوت نزنند، هازارد روز به روز بهتر میشود
زیدان به آاس گفت:« ما نسبت به دیدار رفت که باخت پرگولی داشتیم بهتر شده‌ایم اما به دنبال انتقام نیستیم. به دنبال نتیجه هستیم و می‌خواهیم روند خوب ما را حفظ کنیم. این بازی فرصتی است تا این موضوع را نشان دهیم. دیدار جذابی خواهد بود.»
زیدان در مورد حضور امباپه در سانتیاگو برنابئو گفت:«او به عنوان بازیکن حریف در ورزشگاه ما حاضر می ‌شود. برای من مهم ‌تر از همه عملکردمان است. از اهمیت او در پاریسن جرمن آگاهیم و باید آماده بود. من عاشق امباپه هستم.»
زیدان در مورد بیل نیز صحبت کرد و گفت:« دیدار فردا شب برای بیل هواداران و ما مهم است. بیل در شرایط خوبی قرار دارد. پی اس جی فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته است و می‌ دانیم انتظارها از ما برای همه بازی‌ها تا چه اندازه است.»
زیدان در مورد هووو شدن کاپیتان تیمش در بازی برابر سوسیه داد گفت:« نه احساس بدی دارم و نه احساس خوب. هواداران برای ما مهم هستند. اگر از تیم حمایت کنند یک امتیاز محسوب می‌ شود چون تیم به آن ها بستگی دارد.»

سرمربی رئال در مورد شرایط حضور نیمار و امباپه نیز صحبت کرد و مدعی شد که برای هر شرایطی تیمش را آماده ساخته است.

زیدان در این مورد گفت:« به نظرم نیمار و امباپه هر دو برابر ما بازی می‌ کنند. ما برای هر شرایطی خود را آماده کرده ایم. مردم هواداران می خواهند شاهد یک بازی تماشایی باشند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала