Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع وایادولید در لیست خریدهای شیاطین سرخ

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد شرایط محمد سالیسو، مدافع رئال وایادولید را زیر بررسی دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از " دیلی استار"، سران باشگاه منچستریونایتد در نظر دارند تا در نقل و انتقالات بعدی مدافع رئال وایادولید را به خدمت بگیرند. مدیر برنامه‌های این مدافع که خوان ماتا، هافبک شیاطین سرخ است، می‌تواند در روند انتقال او به این باشگاه موثر واقع شود.

رونالدو مهاجم جدید باشگاه یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رشد رونالدو در یوونتوس = با درآمدزایی منچستریونایتد !

این مدافع یک متر و 91 سانتی‌متری که تا پایان ماه ژوئن 2022 با وایادولید تحت‌قرارداد است، قیمتش در بازار نقل‌وانتقالات تنها 2.5 میلیون یورو تخمین زده شده است. سالیسو  20 ساله این فصل در 14 بازی لالیگایی در ترکیب رئال وایادولید به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است. این مدافع یک متر و 91 سانتی‌متری که تا پایان ماه ژوئن 2022 با وایادولید تحت‌قرارداد است، قیمتش در بازار نقل‌وانتقالات تنها 2.5 میلیون یورو تخمین زده شده است. سالیسو  20 ساله این فصل در 14 بازی لالیگایی در ترکیب رئال وایادولید به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است. منچستریونایتد با وجود اینکه در تابستان اخیر هری مگوایر و آرون وان‌بیساکا را به خط دفاعی خود اضافه کرد، همچنان نیاز به تقویت این خط می‌بیند.

خط دفاعی منچستریونایتد این فصل هم عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس 15 بار دروازه‌اش باز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала