Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین رئال مادریدی پس از کریستیانو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو بازیکن رئال مادرید
ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیشب رئال مادرید برابر PSG تن به تساوی 2-2 داد در حالیکه تیم کاملا برتر میدان بود.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال رئال مادرید و پاری سنت ژرمن دیشب در ورزشگاه سانتیاپو برنابئو با هم مصاف دادند و در نهایت این بازی در حالیکه با برتری رئالی ها دنبال می شد، با نتیجه تساوی 3-3 به فرجام رسید تا آرزوی رئالی برای شکست دادن PSG در این فصل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا همچنان آرزو بماند.

رکورد رئالی ها برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپال حفظ ماند.

تیم زیدان تیم شاداب و بدون شکننده گی بازی را دنبال می کرد و شکوه نامش را به رخ میکشید. با تمام قانون برنابئو نمایشگاهی از تیم جدید زیدان بود که فاقد یخ زدن می نمایاند.

زیدان که معمار تیم در هم شکسته رئال است، دیشب بهترین مادرید را به زمین فرستاد که از زمان عزیمت کریستیانو رونالدو تا کنون به خاطر آورده ایم.

با توجه به بازی درخشان مارسلو و ایسکو، والورده هم کم نیاورد و به عنوان یک بازیکن بزرگ در همه مکان ها ظاهر می شد، بنزما هم که مانند فرشتگان بازی می کرد و گل ها را یکی پس از دیگری به ثمر می رساند، هازاردِ درخشان که در همین تابستان امسال خریداری شد و دیشب مصدوم گردید تا بدترین خبر ممکن به زیدان باشد.

می تواند از شب خاطره انگیز رئالی ها یاد کرد که با و بدون توپ، سرعتی شگرف داشت و اجازه نمی دهد از بازیکنان PSG بگوییم.

ایسکو در این تیم با چهار هافبک کار می کرد. زیدان با مارسلو و همچنین ستاره مالاگایی زمین بازی را در اختیار گرفته بود، مثل گذشته، مثل آن روزهای فوتبال با پوکر در وسط و ستاره مالاگایی به عنوان پرچم دار و مهاجم حرکت می کرد.

به هر حال پاریسی ها در مادرید امتیاز گرفتند اما احساسات باقی ماند و ایسکو نیز بازگشت. بهترین زمان برای کسب اعتبار از دست رفته، روزی که سیزدهم در کیف اوکراین به ثبت رسید. با بازگشت زیدان همه چیز تحت کنترول است و او کسی است که بازگشتش همه چیز را تغییر داد تا بهترین رئالی بعد از کریستیانو رونالدو را شاهد باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала