Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماری از قتل عام دوبلن چگونه فرار کرد؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اندی ماری Теннис. Ролан Гаррос. Тринадцатый день
اندی ماری   Теннис. Ролан Гаррос. Тринадцатый день - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اندی ماری ستاره دنیای تنیس، توضیح داد که چگونه در 9 سالگی از قتل عام دوبلن که 16 کودک در آن کشته شدند، فرار نمود.

به گزارش اسپوتنیک، اندی ماری فیلم مستند خود را با نام "اندی مآری: در حال بازپس گیری" در آمازون پرایم نشر کرد که در آن این تنیسور در مورد روند بهبودی اش پس از مصدومیت هایی که شاید دیگر نمی توانست بعد از آن بازی نماید، صحبت نموده است.

او می گوید: "مهم نیست که چند بار مرا مصدوم شدم، همیشه بخش کوچکی در من وجود دارد که می گوید نه، تو هنوز چیزی انجام نداده یی، برگرد. من معمولاً تاریخ شایعات ندارم و نمی دانم چه کسی این را گفته، اما این پیام همیشگی من است. این داستان سفر من در دو سال گذشته است. امیدوارم که شما آن را دوست داشته باشید.

این فیلم مستند ماری را در سفری احساسی با کارگردانی اولیویا کاپوچینی ساخته شده است.

یکی از لحظات "اندی ماری: روبرو شدن" که فراتر رفته و بیشترین تأثیر را در او داشته، گزارش ماری است که وقتی در 9 سالگی از تیراندازی مرگبار در مدرسه فرار کرد.

در 13 مه 1996، توماس همیلتون 16 کودک و یک معلم را در مدرسه ابتدایی دوبلن به قتل رساند.

اندی ماری در بعضی از پیام های صوتی به اولیویا کاپوچینی توضیح می دهد که او نمی تواند برای توضیح این صحنه دلخراش مقابل کمره صحبت کند که او و برادرش جیمی قبل از رسیدن به صنف درسی صداها را شنیدند و توانستند در یک دفتر پنهان شوند.

ماری درباره آن حادثه می گوید: "برای همه کودکانی که در آنجا بودند به دلایل مختلف دشوار بود. این واقعیت که ما پسری را می شناختیم که به باشگاه او می رفتیم، او در موتر ما بود و او را تا ایستگاه قطار می رساندیم، در حادثه "قتل عام دوبلن" از بین رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала