Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میتوانستم به رئال بروم

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رئال سوسیداد
رئال سوسیداد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکاس مورا ستاره برازیلی تاتنهام از توانایی همکاری پیش از این با مورینیو خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، از زمان حضور مورینیو، لوکاس مورا دوباره تبدیل به بازیکن ثابت تاتنهام شده و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. سرمربی پرتگالی چند روز قبل از ناکامی در جذب لوکاس مورا در روزهای حضور در رئال مادرید گفت و این ستاره برازیلی نیز این اخبار را تایید کرد و در مورد آن توضیحاتی ارائه داد.

لوکاس مورا گفت: "بله درست است، وقتی در سائوپائولو بودم من، والدین و مدیر برنامه ام با مورینیو گفتگو کردیم. اما در آخرین لحظه PSG به من پیشنهاد داد و من تصمیم گرفتم به پاریس بروم.

من هرگز با مورینیو کار نکرده بودم. من حالا او را می شناسم و شرایط بسیار خوب است، همه بازیکنان تاتنهام خوشحال و خوش بین هستند و ما قدم به قدم مورینیو را می شناسیم. من خوشحالم که در دو بازی اخیر برنده شده ایم، اما باید به این روند ادامه داده و رو به جلو نگاه کنیم.

من خوشحالم که مورینیو مرا دوست دارد و او این موضوع را به من گفت. گرفتن اعتماد به نفس از سرمربی برای من بسیار مهم است و من امیدوارم بتوانم به مورینیو و تاتنهام کمک کنم. من همیشه بهترین تلاش خود را ارائه داده و از هر فرصتی که به من داده می شود خوشحال می شوم. من فکر می کنم همه مورینیو را می شناسند. نیازی نیست که درباره او صحبت کنم، زیرا مورینیو یک برنده و یک قهرمان است. مورینیو جام های زیادی فتح کرده و من اطمینان دارم او دستاوردهای زیادی برای تاتنهام خواهد داشت."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала