Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: مسی فوق‌العاده است/ صعودمان را در سخت‌ترین گروه قطعی کردیم

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی برابر بوروسیا دورتموند به ستایش از مسی پرداخت و تیمش را شایسته صدرنشینی و صعود دانست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "موندودپورتیوو"، بارسلونا شب گذشته در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا میزبان دورتموند بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کنند.

بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده کلید موفقیت بارسا را نیافته است

سرمربی آبی‌اناری‌ها پس از این پیروزی و راه یابی به مرحله بعد، گفت: «گروه ما سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا بود. اما ما در این رقابت‌ها در هیچ یک از بازی‌ها شخصیت خود را از دست ندادیم. دورتموند فشار زیادی روی ما آورد اما ما با بازی گروهی تلاش کردیم تا توپ و میدان را در اختیار بگیریم». والورده در ادامه صحبت‌هایش در مورد عمکرد بازیکنانش از جمله مسی گفت: «مسی خیره کننده ظاهر شد و در صعود ما نقش زیادی داشت. مسی در این دیدار عملکرد درخشانی داشت. او همیشه به کمک ما می آید. میان مسی و گریزمن در این بازی ارتباط زیادی داشتند. آنتونیو نیاز به زمان دارد تا مثل سوارس هماهنگ شود».

سرمربی کاتالان‌ها در پایان صحبت‌هایش در مورد دی‌یونگ نیز صحبت و گفت: «دی‌یونگ بار دیگر نشان داد که چه بازیکن خوب و با کیفیتی است. او همه در بازی هجومی خوب است و هم در کارهای دفاعی به تیمش کمک می‌کند. دی یانگ از نظر بدنی کمک زیادی به ما می‌کند. مسی خیره کننده ظاهر شد و در صعود ما نقش زیادی داشت».

بارسلونا با این پیروزی 11 امتیازی شد و صعود خود را قطعی کرد. از بین دورتموند و اینتر هر دو  7 امتیازی شدند و در هفته آخر یک تیم جواز صعود خواهد گرفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала