Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما و رد پیشنهاد باشگاه‌های انگلیسی و فرانسوی به خاطر رئال

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید پیشنهادات رسیده  از باشگاه‌های انگلیسی و فرانسوی را رده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از " le 10sport"، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید پیشنهادات رسیده از باشگاه‌های فرانسوی و انگلیسی را رده کرده است. بر این اساس، مهم‌ترین پیشنهاد برای مهاجم رئال مادرید از سوی باشگاه پاری‌سن‌جرمن بود که از سوی او رد شده است.

کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنزما جای خالی رونالدو را پر کرده است

بنزما در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. این مهاجم فرانسوی با زدن 9 گل در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا جای دارد. او در دیدار برابر گرانادا و لگانس توانست دبل کند و برابر گالاتاسرای هم در لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند. همین عملکرد خوب باعث شده است تا سران رئال‌مادرید به دنبال تمدید قرارداد مهاجم فرانسوی خود باشند. قرارداد فعلی بنزما تا سال 2021 اعتبار دارد و رئال‌مادرید قصد دارد با تمدید دو ساله قرارداد این بازیکن، او را تا سال 2023 در رئال حفظ کند. به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با زیدان، بنزما به‌زودی قرارداد خود را با تیمش تمدید کند. کریم اکنون به عنوان کاپیتان دوم رئالی‌ها به شمار می آید.

این مهاجم فراسنیو در سال 2009 از لیون به رئال آمد در طی 10 سال گذشته برای کهکشانی‌ها 324 بازی انجام داده و 158 گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала