Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویلیان به لوئیز: پاهایت را ببند که لایی نخوری!

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ویلیان
ویلیان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویلیان هافبک هجومی چلسی می‌گوید با آنکه با داوید لوئیز دوستی عمیقی دارد اما اگر مجبور شوید به لایی خواهد زد.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال در پایان ماه دسامبر در لیگ برتر میزبان چلسی خواهد بود. ویلیان خطاب به لوئیز می‌گوید که بهتر است در مقابل او پاهایش را بسته نگه دارد تا لایی نخورد.

 وینسیوس نه، ویلیان بلی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال به فکر قرارداد آزاد با ویلیان

این هافبک چلسی در گفتگو با رسانه برازیلی گلوبو اسپورته گفت:«من چند باری در مقابل داوید لوئیز بازی کرده‌ام. آن زمان او بازیکن چلسی بود و من بازیکن شاختار. یک بار هم من بازیکن چلسی بودم و او بازیکن پاری‌سن‌جرمن. داوید حالا بازیکن آرسنال است. او برای من مثل برادر است. ما زمانی که هشت ساله بودیم همدیگر را شناختیم. ولی در زمین فوتبال دوستی و اینها کنار گذاشته می‌شود و من اگر مجبور شوم به او لایی بزنم، حتما این کار را خواهم کرد».

داوید لوئیز در تابستان گذشته در یک نقل و انتقال ناگهانی و غیرمنتظره چلسی را ترک کرد و با قراردادی 8 میلیون پوندی راهی حریف سرسخت این تیم در لندن، آرسنال شد. داوید لوئیز، مدافع برازیلی سابقه دو دوره حضور در چلسی را دارد و در هر دو دوره با ویلیان همبازی بوده است. این دو با پیراهن چلسی سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ، لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس را دارند. این دو بازیکن برزیلی که دوستان صمیمی هستند حالا قرار است در مستطیل سبز رقابت جدی داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала