Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونی به فوتبال انگلستان بر میگردد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر وین رونی
وین رونی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وین رونی قرار است پس از بازگشت به فوتبال انگلستان روی نیمکت دربی کانتی خواهد نشست.

به گزارش اسپوتنیک، وین رونی آماده بازگشت به فوتبال انگلستان است، در حالی که دربی کانتی فاش کرد که اسطوره منچستریونایتد برای کسب عنوان قهرمانی در مرحله رسیدن به لیگ برتر، روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

رامس در ماه آگست اعلام کرد که با کاپیتان پیشین انگلستان به توافق رسیده است. در آن زمان، رونی در حال پایان دادن به یک فصل MLS با D.C یونایتد است.

با این حال او خوشحال بود که با بازگشت به خانه از ایالات متحده برای یک قرارداد 18 ماهه موافقت کند و نقش بازیکن-مربی را در پارک پراید داشته باشد، اما اکنون رونی قادر نخواهد بود تا جنوری به میدان برود.

او می تواند در کنار فیلیپ کوکو در کادر مربیگری حضور داشته و مشتاقانه منتظر است تا فصل جدیدی را در حرفه اش آغاز کند.

کوکو دربی کانتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود به خبرنگاران گفت: "برای همه و خود او نیز مثبت است. خوب است که او اینجا است و طرفداران می توانند او را ببینند. او درگیر تاکتیک های تیم خواهد شد و ما می توانیم از تجربه او استفاده کنیم و از آن بهره مند شویم."

سرمربی دربی کانتی اضافه کرد: "او با روشی که می خواهیم بازی کنیم و نحوه کار ما آشنا می شود.

وی گفت: "او بین پیوند بازیکنان و مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. برای ما دوره مهمی است که می توانیم ترکیب خوبی را ایجاد کنیم."

این در حالیست که آخرین بازی رونی در فوتبال انگلستان در بازی مقابل هادرسفیلد تاون در فصل قبل بر میگردد.

البته دی سی یونایتد بهترین گلزن انگلستان و منچستریونایتد را به آمریکا برد تا از مزیت او استفاده نماید. رونی نشان داد كه با رقابت مستقیم در MLS، هیچكدام از تواناییها و تمایلات خود را از دست نداده است.

او در 52 بازی برای D.C یونایتد 25 گل ثبت کرد و این تیم را در بازی های پلی آف کمک کرد.

فصل گذشته رامس تحت هدایت فرانک لمپارد بازی دلخواه خود را در بازی برگشت تجربه کرد، اما از زمان انتصاب کوکو، تلاش کرده است تا این پایه ها را بسازد و در حال حاضر چهاردهمین دوره مسابقات چمپیون شیب است و شش امتیاز از با تیم اول جدول تعقیب و گریز دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала