Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمک‌پاشی امری به زخم‌های هواداران؛ نسبت به گذشته پیشرفت کرده‌ایم+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اونای امری
اونای امری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اونای امری پس از باخت برابر اینتراخت فرانکفورت مدعی شد که تیم او نسبت به چند بازی گذشته بهتر ظاهر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و بازی برده را با باخت عوض کرد. آرسنال در این بازی با نتیجه 1-2 شکست خورد و نتوانست صعودش به دور بعد را قطعی کند. اونای امری اما مدعی است که تیمش شایسته پیروزی بود و در حال حاضر با کاهش اعتماد به نفس دچار افت شده و کسب یک پیروزی می‌تواند اوضاع تیمش را بهتر کند.

امری به رسانه‌ها گفت:« در نیمه نخست بازی بهتر بودیم و توانستیم حریف را زیر فشار بیاوریم و به گول برسیم. نیمه دوم را بهتر آغاز کردیم ومی‌توانستیم به گول دوم برسیم اما شرایط تغییر کرد و دو گول دریافت کردیم. دو بازیکن ما مصدوم شد که این مصدومیت ها به من اجازه تعویض هجومی را نداد.»
امری در ادامه به عصبانیت و نارضایتی هواداران نیز اشاره کرد و گفت:« همه انتقادات را درک می‌کنم و خودم نیز می‌دانم شرایط خوبی نداریم اما با یک پیروزی به می‌توانیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم.»
امری در ادامه افزود:« نسبت به بازی قبل بهتر شده‌ایم و می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. تیم اگر در بازی‌های بعدی مثل نیمه اول برابر فراتکفورت ظاهر شود در ادامه به پیروزی خواهیم رسید، فقط کافیست به خود باور کنیم و به آینده امیدوار باشیم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала