Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده دورتموند آماده خروج در زمستان پیشرو+عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه دورتموند آماده است تا در زمستان سانچو هافبک انگلیسی‌اش را بفروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند آماده شده اند تا جیدون سانچو پدیده ۱۹ ساله خود را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسانند. این بازیکن در فصل جاری نتوانسته درخشش فصل قبلش را داشته باشد و در آخرین بازی این تیم برابر بارسلونا بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

پدیده چند فصل اخیر دورتموند که سابقه حضور در تیم‌های جوانان واتفورد و منچستر سیتی را در کارنامه دارد، بخاطر عملکرد درخشان در ترکیب زنبورهای وستفالن مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی چون رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول و منچستر یونایتد قرار گرفته است و تمایل سران باشگاه دورتموند برای فروش این بازیکن، می‌تواند خبر خوبی برای این باشگاه ها باشد.

قیمت این بازیکن در حدود 140 تا 150 میلیون یورو تخمین شده است و با توجه به این موضوع که او برای دورتموند در لیگ قهرمان به میدان رفته است، باشگاه‌های بزرگ ممکن در زمستان به سراغ این بازیکن آینده دار نروند.

منچستریونایتد یکی مشتریان جدی این بازیکن محسوب می‌شود و با توجه به تمدید برونو فرناندز با باشگاه اسپورتینگ لیبسبون این بازیکن به هدف نهایی شیاطین سرخ در زمستان پیشرو مبدل شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала