Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نام گواردیولا و کلوپ در جمع مربیان مشهور تاریخ انگلستان اضافه شد+عکس

© Photoپپ گواردیولا سرمربی اسپانیائی تیم منچستر سیتی
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیائی تیم منچستر سیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نام پپ گوادیولا و یورگن کلوپ در تالار نام‌آوران اتحادیه مربیان فوتبال انگلستان اضافه شد و این دو جایزه‌ای به همین مناسبت دریافت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، نام دو مربی بزرگ فوتبال انگلستان، پپ گوادیولا و یورگن کلوپ که در چند سال اخیر موفقیت‌هایی زیادی به همراه باشگاه‌های شان کسب کرده اند در تالا نام‌آوران اتحادیه فوتبال انگلستان اضافه شد و به همین دلیل جایزه‌ای نیز دریافت کردند. اتحادیه مربیان فوتبال انگستان به خاطر قدردانی از زحمات این دو مربی نام آن‌ها را به جمع نام‌های سِربابی رابسون و آرسن ونگر اضافه کرده است.

یورگن کلوپ که فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان رسید و توانست نائب قهرمانی لیگ انگلیس را کسب کند، در گفتگو با خبرنگاران گفت:« باورم نمی‌شد که نامم وارد تالار نا‌آوران اتحادیه مربیان فوتبال انگلستان خواهد شد. چهار سال است که در انگلیس سرمربیگری می‌کنم و صادقانه می‌گویم که از هر ثانیه از کارم در اینجا لذت برده‌ام. امروز وقتی به اینجا آمدم و عکس‌های از بزرگان فوتبال انگستان را دیده به خود و کارهای که انجام دادم، افتخار کردم.»
پپ نیز در این مورد با خبرنگاران صحبت کرد و گفت:« افتخار بزرگی است و این برای بهتر شدن ما کمک بیشتر می‌کند. همه مربیان به خاطر بازکنان و تیم‌های خوب شان به این مقام رسیده اند و بدون بازیکنان این کار امکان پذیر نیست و باید این را بپذیریم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала