Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن: پیوستن به بارسا برای هرکسی دشوار است.

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیس سوارز از آنتوین گریزمان هم تیمی خود در زیر آتش دفاع کرده و اظهار داشت که طلسم سازگاری پس از پیوستن به کاتالان را فقط طبیعی است.

به گزارش اسپوتنیک، این ستاره 28 ساله و بین المللی فرانسه پس از پیوستن به اتلتیکو مادرید در تابستان برای شروع آرام زندگی در نیوکمپ تحت آتش قرار گرفت، هرچند در پیروزی میان هفته مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد.

گریزمن: با چهار گل در لالیگا، گرایزمن هنوز پاهای خود را در محیط جدید خود پیدا می کند - و سوارز فکر نمی کند که او را برای خشک شدن از آن آویزان کند.

سوارز می گوید: "بدیهی است که شروع هیچ بازیکنی در بارسلونا کار ساده ای نیست."

شما به سازگاری زمان نیاز دارید، زمان و مسابقات طول می کشد و شما احساس بهتری می کنید و احساس می کنید هم تیمی های شما از شما حمایت می کنند. اما لازم است بدانیم که او در موقعیت قبلی خود بازی نمی کند و او کسی است که تلاش زیادی می کند تا با آنچه [ارنستو] والورده می خواهد سازگار شود. من هم این کار را کردم ، همانطور که فیلیپ [کوتینیو] ، نیمار یا عثمان [دمبله] نیز انجام داده اند.

او در ادامه افزود: "هر بازیکنی که وارد بارسلونا می شود چند ماه اول و مسابقات اول را تجربه می کند، مردم به دلیل معنی بارسلونا به شما نگاه می کنند اما او ساکت و مطمئن است زیرا او را حمایت می کنیم تا بهترین فوتبال خود را بازی کند."

سوارز در این فصل 10 گل در 15 بازی به نام خود برای بارسلونا به ثمر رسانده است، اما در حالی که ستاره اروگوئه ای همچنان به طور منظم به دنبال پیدا کردن شبکه است، صحبت ها داغ می شود که چه کسی در پیراهن شماره 9 در نوکمپ موفق خواهد شد.

لاتارو مارتینز که در این فصل دو بار در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده و در 18 بازی 11 گل  به ثمر رسانده است ، به عنوان یکی از نامزدهای اصلی این تیم در آینده نزدیک قرار خواهد گرفت.

سوارز گفت: "این به شرایط خاص و نیاز بارسلونا بستگی دارد زیرا شاید در آن لحظه بارسلونا مهاجمی خوب و جوان باشد."

او گفت: "با این وجود، گریزمن یک مهاجم باورنکردنی است که بسیار خوب بازی می کند، اما ما نمی توانیم فراموش کنیم که او به دقیقه تعلق دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала