Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: اتلتیکو همیشه تیم جذابی است، مصدومیت دمبله ضربه بزرگی بود

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده سرمربی بارسلونا از اتلتیکو مادرید تمجید کرد و مصاف با این تیم را جذاب توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب ساعت 12:30 اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا میتروپولیتانو مهمان بارسلونا است و این دیدار برای بارسا برای باز پس گرفتن صدر جدول خیلی مهم خواهد بود.

El logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فهرست بازیکنان بارسا و اتلتیکو مادرید برای بازی فردا شب+عکس

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از بازی مدعی شد که این دیدار دشوار و جذاب خواهد بود.

والورده گفت:« در هر دو دیداری که تا به حال مقابل این تیم در استادیوم واندا متروپولیتانو انجام داده ایم، ابتدا اتلتیکو پیش افتاده و در ادامه بازی ما موفق به بازگشت شده ایم. فارغ از عملکرد درخشان اتلتیکومادرید در خط دفاعی، آنها در فاز هجومی نیز قدرتمند هستند. اتلتیکو در تورین نمایش خوبی ارائه داده و مانند همیشه تیمی جذاب است.»
والورده در مورد مصدومیت دمبله گفت:« دمبله در شرایط خوبی قرار داشت و این اتفاق ضربه بزرگی برای او بود، البته همچنان همه چیز از مصدومیت اول او ناشی می شود. او آرام تر است. بعد از بازی با دورتموند دمبله متوجه شد که با مصدومیت جدیدی مواجه شد، مدت زمان دوری و مصدومیت دوباره برای دمبله اتفاق تلخی محسوب می شود.»
این مربی در مورد نقل و انتقالات زمستانی و ویدال نیز صحبت کرد و گفت:« حرف زیادی در این رابطه برای گفتن ندارم. بازیکنان همیشه می خواهند در تمامی بازی ها در ترکیب حضور یابند و طبیعی است که برخی از دیگران راضی تر باشند. ویدال از زمان انتقال به بارسلونا عملکرد خوبی داشته و ما از او راضی هستیم. ما قبل از پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازی های مهمی داریم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала