Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر در بدترین شرایط با شیاطین سرخ میماند

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر برنامه‌ای برای اخراج اولگنار سولسشایر ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی استار"، باشگاه منچستریونایتد حتا اگر در پایان فصل این تیم نتواند در بین 6 تیم برتر لیگ برتر انگلیس باشد و سهمیه حضور در مسابقات اروپایی (لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا) را کسب کند، اقدام به اخراج سولسشایر نخواهد کرد. شیاطین سرخ با هدایت این مربی نارویجی از 13 بازی اول خود تنها 17 امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم جای دارد که این یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است؛ اما مدیران این باشگاه انگلیسی همچنان به حمایت از سرمربی خود ادامه خواهند داد، حتی اگر من‌یونایتد سهیمه اروپایی نگیرد.

آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد به دنبال بازیکن ناراضی بارسلونا

پس از اخراج مائوریسیو پوچتینو و اونای امری از سمت سرمربیگری‌ تیم‌های تاتنهام و آرسنال در فاصله  تنها 10 روز از یکدیگر، برخی رسانه‌ها از اولگنار سولسشایر به عنوان اخراجی بعدی لیگ برتر انگلیس نام برده‌اند اما حالا خبر می‌رسد که سرمربی شیاطین سرخ حمایت مدیران باشگاه منچستریونایتد را پشت خود دارد. سولسشایر 46 ساله که تا پایان ماه جون 2022 با منچستریونایتد قرار دارد، در حالی حمایت مدیران منچستریونایتد را پشت خود می‌بیند که پیش از این از ماسیمیلیانو آلگری و مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه‌های جانشینی این سرمربی نروژی یاد شده بود.

شیاطین سرخ امشب ساعت 8 شب در ورزشگاه اولدترافورد از استون ویلا پذیرایی می‌کند. در صورت پیروزی در این دیدار خود را تا رده پنجم جدول بالا خواهد کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала