Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده تکلیف توپ طلا را مشخص کرد

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر والورده
والورده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا به این باور است که لیونل مسی شایسته دریافت توپ طلای امسال است.

به گزارش اسپوتنیک  و به نقل از سایت "گل"، سرمربی بارسلونا با پشتیبانی از ستاره بزرگ تیمش، لیونل مسی، می‌گوید او شایسته دریافت توپ طلای امسال است. والورده در این مورد گفت: «تصمیم گیری در مورد برنده توپ طلای امسال بسیار ساده است. بیایید توپ طلا به مسی بدهیم تا مسئله حل شود».

رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ساری در مورد توپ طلا؛ رونالدو شایسته‌ترین فرد برای بردن آن است

سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه صحبت‌هایش افزود: «من به دلیل اینکه مراسم خیلی طولانی است، نگاه نمی‌کنم؛ اما رای من مثل رای شما است. واضح است که من به بهترین رای می‌دهم. ما هر سال بر اساس این رای می‌دهیم که فصلی که گذشته برای بازیکنها چطور سپری شده است». مسی امسال برای بدست آوردن توپ طلا با رقابت دشواری روبرو خواهد بود چرا که علاوه بر او دو نامزد مهم دیگر این جایزه ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول و حریف ازلی او کریستیانو رونالدو هستند. دوشنبه شب همین هفته، فرانس فوتبال توپ طلا را به بهترین بازیکن سال 2019 اهدا خواهد کرد و اکثر کارشناسان معفتقد اند که لیونل مسی برنده توپ طلا خواهد شد. در صورتی‌که مسی برنده توپ طلا شود، باشگاه بارسلونا دوازدهمین توپ طلا را به ویترین فتخاراتش اضافه خواهد کرد.

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو ویرجیل فن دایک سه نامزد نهایی دریافت جایزه توپ طلای سال 2019 هستند و گفته می شود که شانس مسی و فن دایک از فوق ستاره پرتگالی بیشتر است.

این در حالیست که کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال 4 بار فاتح توپ طلا شد ولی تابستان 2018 از این تیم جدا و به یوونتوس پیوست. با این انتقال، آمار گلزنی های رونالدو به میزان قابل توجهی کاهش یافت و فصل گذشته از رسیدن به قهرمانی چمپیونزلیگ نیز ناکام ماند تا شانسش برای رسیدن به توپ طلا کاهش یابد. رونالدو در سه سال آخر حضورش در رئال به شکل متوالی قهرمان چمپیونزلیگ شده بود که نقش مهمی در کسب توپ طلا داشت. او 5 توپ طلا دارد ولی به نظر امسال از این حیث از مسی عقب خواهد افتاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала