Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر 2 – اسپال 1؛ کونته صدر را از ساری پس گرفت

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر میلان
اینتر میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینتر میلان در خانه با دو گل حریفش اسپال را در هم کوبید تا بار دیگر به صدر جدول تکیه بزند.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال اینترمیلان و اسپال در هفته چهاردهم مسابقات سری آ ایتالیا امشب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با هم دیدار کردند که این بازی در نهایت با برتری 2-1 اینتری ها پایان یافت تا پس از چند هفته به صدر جدول باز گردد.

در این بازی اینتر با دو گل مارتینز در دقایق 16 و 41 نیمه اول را پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم و در دقیقه 50 "ماتیا والوتی" در بیرون خط جزا صاحب توپ شد، او با ورود در میان مدافعین چند دریبل زد اما از زاویه کاملا بسته دروازه هندانوویچ را گشود تا بازی 2-1 شود.

ولی در ادامه کار با آنکه اینتری ها خیلی تلاش کردند، اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان حساب 2-1 به نفع شاگردان کونته خاتمه یافت تا این تیم با استفاده از تساوی 2-2 یوونتوس برابر ساسوئولو، صدرجدول سری آ را پس از چند هفته در اختیار بگیرد.

اینتر با این پیروزی 37 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف به صدر رسید. یوونتوس هم اکنون با 36 امتیاز دوم است و به ترتیب تیم های لاتزیو با 30 و کالیاری با 25 امتیاز رده های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

این در حالیست که در دیگر بازی جذاب تیم آ ث میلان هم در زمین پارما به میدان رفت و با گل دقیقه 88 هرناندز کسب برتری نمود تا خود را تا جایگاه یازدهم جدول بالا بکشد.

نتایج سایر بازی های امشب:

لاتزیو 3 اودنیزه 0

پارما 0 میلان 1

امشب این بازی ها با دو دیدار دیگر ادامه می یابد که ساعت 21:30 شب به وقت کابل ناپولی میزبان بولونیا است و آ اس رُم هم ساعت 00:15 دقیقه بامداد مهمان هلاس ورونا می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала