Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تساوی شیاطین سرخ در تئاتر رویاها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مک تامینی بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Манчестер Юнайтед" - ЦСКА
مک تامینی بازیکن منچستریونایتد   Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد در بازی مقابل استون ویلا به تقسیم امتیازات پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال منچستریونایتد و استون ویلا در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر جزیره در ورزشگاه اولدترافورد به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست نیافتند.

در این دیدار که با حضور 73381 تن تماشاگر راه اندازی شد، ابتدا گریلیش در دقیقه11 استون ویلا را پیش انداخت اما در ادامه کار، هیتون بازیکن مهمان گل به خودی زد و نیمه اول 1-1 شد.

در نیمه دوم لندلوف در دقیقه64 منچستریونایتد را پیش انداخت ولی خوشحالی هواداران این تیم دو دقیقه دوام نیاورد چرا که تیرونی مینگز در دقیقه66 بازی را به تساوی کشید.

در ادامه کار گلی از خط دروازه ها عبور نکرد و سرانجام بازی 2-2 به پایان رسید.

با این نتیجه من یونایتد با 17 امتیاز یازدهم است و استون ویلا با قرار گرفتند در رده 16هم، خود را در نزدیک خطر سقوط می بیند.

البته در این بازی آمارها همه به نفع میزبان بودی جایی که شیاطین سرخ 62 درصد مالکیت توپ داشتند، طی آن 16 شوت زدند که 6 شوت شان داخل چارچوب بود و 9 کرنر نیز ارسال داشتند ولی بازهم نتیجه به دست نیاوردند تا در جمع مدعیان این فصل همچنان این تیم نام برده نشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала