Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد نجومی رئال برای جذب امباپه

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید آماده است برای جذب کیلیان امباپه بالاترین رقم تاریخ فوتبال جهان را پرداخت کند.

به گزارش اسپوتنیک  و به نقل از "دیلی میل"، باشگاه رئال علاقه بسیاری برای جذب کیلیان ام‌باپه دارد و حاضر است که برای خرید این بازیکن 340 میلیون پوند پرداخت کند و در صورتی که این انتقال صورت گیرد او به گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد. کهشکانی‌ها مدت‌هاست که به جذب ام‌باپه علاقه دارد.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چشمک امباپه به رئال

در سال  2017 زمانی که ام‌باپه در موناکو چهره شد و توانست در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد رئال به جذب او ابراز علاقه کرد اما پاری‌سن‌جرمن رقم بالاتری را پرداخت کرد و به همین خاطر او راهی این تیم شد. سران پی‌اس‌جی تلاش دارند تا قرارداد شان را با این ستاره فرانسوی تمدید کنند تا مانع از جدایی او شود ما این بازیکن هنوز موافقت خود را با تمدید قراردادش اعلام نکرده  است. او تاکید کرده که پس از قهرمانی در جام جهانی رویای او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و با توجه به شانس بالای رئال برای رسیدن به این عنوان به احتمال خیلی زیاد ام‌باپه راهی این تیم خواهد شد.

این ستاره فرانسوی در سال 2017 که با پیراهن این باشگاه پاریسی به میدان رفته در 100 بازی 70 گل برای تیمش به ثمر رسانده و این به خوبی نشان می دهد که چه بازیکن باکیفیتی است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала