Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سیمئونه به شکست برابر بارسلونا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سیمئونه
سیمئونه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو سیمئونه ضمن تمجید از بازی شاگردانش در دیدار برابر بارسلونا، گفت که آن ها باید جایگاه سوم را از سویا پس بگیرند.

به گزار شاسپوتنیک و به نقل از "ا.اس"، دیگو پابلو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکست برابر بارسلونا اعلام کرد باید صبور باشند و تلاش بیشتری کنند. سرمربی اتلتیکومادرید درباره صبور نبودن هواداران اظهار کرد: «من از همه صبرم کمتر است اما باید تغییر در تیم را درک کرد. این موضوع به زمان نیاز دارد. نسبت به شروع فصل بهتر شدیم اما بخش مهم‌تر گلزنی است که هنوز در آن مشکل داریم».

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتلتیکو 0 – بارسا 1؛ مسی نباشد والورده چه خواهد کرد؟

سیمئونه در مورد گل لیونل مسی نیز گفت: «گل مسی واقعا فوق‌العاده بود. مسی از فضای ایجاد بهترین استفاده را می‌برد. این مورد در دیدار شب گذشته به وضوح دیده می‌شد. او یک گل زیبا به ثمر رساند. زمانی که فضا باشد یک بازیکن تعیین کننده می‌شود». این سرمربی آرجنتینی بخش دیگری از صحبت‌هایش در پیوند به اخراج جرارد پیکه اظهار داشت: «نمی‌خواهم خود را درگیراخراج‌ها و پنالتی‌ها کنم. باید به تلاشمان ادامه دهیم تا اعتماد به نفس تیم بالا برود. باید به دنبال گلزنی باشیم تا بتوانیم امتیازها را کسب کنیم».

با این شکست فاصله اتلتیکو با صدر جدول به شش امتیاز رسید. سیمئونه در این باره گفت: «لالیگا طولانی است و ما باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم مانند همیشه به صدر نزدیک شوی».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала