Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم های اروپایی قبل از یورو2020 با هم بازی می کنند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است تیم های ملی اروپایی قبل از یورو 2020 برابر هم بازی های تدارکاتی انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به اساس گزارش اکیپ یک سری از کشورهای اروپایی در حال اردو زدن هستند و می خواهند تا قبل از یورو 2020 بازی های دوستانه را انجام دهند زیرا آنها از تأثیرات روانی نگران هستند که بازی کردن با خروس ها ممکن است سبب شود بازیکنانشان به مسابقات تابستانی نزدیک شوند.

بلجیم که در ماه مارچ قرار بود در یک بازی دوستانه در فرانسه بازی کند کنار کشیده است، روبرتو مارتینز دیگر نمی خواهد تیمش بخشی از چنین بازی های مقدماتی باشد. نمایندگان مسئول برگزاری مسابقات دوستانه معتقدند که مارتینز در حال برخورد با این دیدار است زیرا اگر بلجیم برابر فرانسه ببازد، آنها مقام اول خود را در رده بندی فیفا به خروس ها واگذار می کنند که در حال حاضر دوم هستند.

یک عامل ناشناس مسئول برگزاری مسابقات دوستانه گفته است: «ملل دیگر در یک طرز فکر مشابه هستند، آنها می گویند باخت برای فرانسه بهترین راه برای شروع آماده سازی برای یورو نیست. به عنوان مثال انگلستان ترجیح می دهد در این دوره با ایتالیا روبرو شود."

این در حالیست که در هفته جاری مسابقات یورو 2020 قرعه کشی شد که تیم های ملی پرتگال، فرانسه و آلمان تشکیل دهندگان گروه مرگ هستند در حالیکه تیم چهارم این گروه تا کنون مشخص نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала