Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو همان امتیازاتی را دارد که دو فصل پیش داشت

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکومادرید
اتلتیکومادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دنبال شکست یکشنبه شب مقابل بارسلونا، اتلتیکو مادرید بعد از 15 بازی بازی در فصل 2016/17 که به ترتیب به ثمر رسیده، به همان تعداد امتیاز رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در لالیگا سانتاندر ششم، پشت بارسلونا، رئال مادرید، سویا، رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو در رده ششم ایستاده و دقیقاً مانند سه سال پیش 25 امتیاز جمع کرده اند.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتلتیکو 0 – بارسا 1؛ مسی نباشد والورده چه خواهد کرد؟

در آن 15 بازی اول، آنها بعد از شروع مسابقه با دو تساوی با نتیجه 3 بر صفر از خانه به ویارئال نتیجه را واگذار کرد. آنها همچنین قبل از باخت مقابل سویا، رئال سوسیداد و رئال مادرید مقابل بارسلونا و اسپانیول به تساوی کشیدند. با این حال، این بار آنها فقط دو شکست و یک پیروزی کمتر دارند. تساوی ها بزرگترین دشمن تیم سمیئونه در این فصل بوده اند.

سرمربی آرژانتینی در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی روز یکشنبه در مورد حضور در "فصل انتقالات" صحبت کرد اما واقعیت این است که با هر بازی حاشیه خطای آنها کوچکتر و کوچکتر می شود.

آنها چهار بازی مهم قبل از پایان سال 2019 دارند زیرا هدفشان حضور در همه مسابقات است.

آنها چهارشنبه شب در ورزشگاه "د لا سرامیکا" به مصاف ویارئال می روند و سپس چهارشنبه آینده میزبان لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان خواهند بود.

دو دیدار نهایی لالیگا سانتاندر سال 2019 اتلتیکو، در 14 دسامبر قبل از سفر به سویل مقابل رئال بتیس، میزبانی از اوساسونا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала